pátek 24. října 2014

Knižní veletrh Havlíčkův Brod

Minulý víkend jsem navštívila v Havličkově Brodě knižní veletrh. Do Brodu jsem zamířila již v pátek a to především kvůli autogramiádě Michala Viewegha. Koupila jsem si zde jeho knihu Můj život po životě, kterou jsem si nechala opatřit jeho vlastnoručním podpisem :) Tuto knihu jsem shodou okolností právě dnes dočetla a připravuji pro vás její recenzi.

Nebyla bych to já, abych na veletrh nepřijela i druhý den, Tentokrát už jsem se opravdu věnovala procházení jednotlivých stánků. Musím říci, že v sobotu už tady bylo opravdu mnoho lidí a byla zde velká tlačenice. Nejdéle jsem se zdržela u stánků nakladatelství Fragment, Jota a Metafora. 

Zpátky k autu jsem se již vracela ověšená taškami. A celkové skóre? Jedenáct nových knih, postupně sem budu vkládat jednotlivé recenze.

Žádné komentáře:

Okomentovat